Ontdek hoe wij u kunnen ondersteunen

Bij ons begrijpen we hoe cruciaal een soepel verlopend reserveringsproces is voor uw bedrijf. Daarom staan we klaar om u te ondersteunen bij elke stap van het proces. Of u nu vragen heeft over het gebruik van ons reserveringssysteem, hulp nodig heeft bij het oplossen van problemen, of gewoon wat advies wilt over het optimaliseren van uw reserveringsproces, ons toegewijde supportteam staat voor u klaar.

Kennisbank

Blader door onze kennisbank om antwoorden te vinden op uw vragen, problemen op te lossen en uw kennis te vergroten. Of u nu op zoek bent naar informatie over het instellen van uw account, het beheren van reserveringen, of het optimaliseren van uw workflow, onze kennisbank is altijd te bereiken voor onze klanten.

E-mail support

E-mailsupport biedt de snelste manier om duidelijke antwoorden te krijgen op je vragen en problemen. Om je zo efficiënt mogelijk te helpen, vragen we je om je vragen zo specifiek mogelijk te formuleren. Indien mogelijk, vermeld de relevante pagina, het specifieke onderdeel van het reserveringssysteem, of enige andere benodigde informatie. Dit stelt ons in staat om je vraag snel te begrijpen en een passend antwoord te bieden. Na het verzenden van een e-mail ontvang je ook een ticketnummer, waarmee communicatie, voortgang en reactiemogelijkheden worden vergemakkelijkt.

Telefonisch support

Om gebruik te maken van onze telefonische ondersteuningsservice, hoeft u alleen maar het onderstaande nummer te bellen en een van onze vriendelijke medewerkers zal u graag te woord staan. We streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden, zodat u snel weer aan de slag kunt met uw reserveringsactiviteiten.

* Alleen bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur.
Deze ondersteuning is beschikbaar voor klanten met een geldig serviceabonnement.