In onze voortdurende inspanningen om het gebruiksgemak en de functionaliteit van het Nostium-platform te verbeteren, een belangrijke update richting de flexibilteit van het platform: gastenaccounts. Deze functionaliteit zal het beheer van reserveringen en het wijzigen van persoonlijke gegevens aanzienlijk vereenvoudigen.

De nieuwe functies binnen de gastenaccounts stellen gebruikers in staat om hun eigen reserveringen actief te beheren. Dit betekent dat gasten niet alleen eenvoudig reserveringen kunnen maken, maar ook de vrijheid krijgen om deze reserveringen naar behoefte aan te passen. Of het nu gaat om het wijzigen van de datum of tijd van een activiteit, het aanpassen van het aantal deelnemers, of zelfs het annuleren van een boeking, gasten kunnen dit dan allemaal zelfstandig doen via hun account.

Naast de controle die de gast krijgt in het beheer van reserveringen, willen we de functionaliteit ook gaan richten op de wensen van het bedrijf. We snappen dat gasten niet zomaar elke reservering met elke conditie kunnen wijzigen. Daarom denken we dat het ook een toevoeging kan zijn als bedrijven diverse annulerings- of wijzigingsvoorwaarden kunnen toevoegen. Zoals het omgaan van grote persoonsaantallen wijzigingen of annuleringsvoorwaarden met betrekking tot aanbetalingen.

Met deze update kunnen gasten meer dan ooit hun ervaringen op ons platform personaliseren en bedrijven dit beter regulieren, wat leidt tot een hogere tevredenheid en een betere algehele gebruikerservaring.