Hoe ziet dit in de praktijk eruit?
Op het moment dat de gast heeft genoten van de diverse activiteiten op locatie, kun je vanuit Nostium de gast bedanken voor het bezoek. Het is belangrijk dat je bedrijf ervoor zorgt dat de gast een fijne ervaring heeft gehad. Nostium stuurt namens de Feedback Company een klanttevredenheidsonderzoek per e-mail. De gast kan dan zijn ervaring delen, wat waardevolle informatie oplevert binnen het platform van Feedback Company. Hierdoor kun je als bedrijf nog meer inzichten verkrijgen om de gastbeleving te optimaliseren.
Voordelen van de integratie met Feedback Company
Automatische feedbackverzameling
Na het bezoek stuurt Nostium namens de Feedback Company automatisch een klanttevredenheidsonderzoek per e-mail.
Waardevolle inzichten
De feedback van gasten levert waardevolle informatie op binnen het platform van Feedback Company, en is daar inzichtelijk.
Gastbeleving optimaliseren
Met de verzamelde feedback kun je gerichte verbeteringen doorvoeren en de gastbeleving verder optimaliseren.
Meer weten over Nostium en deze oplossing?
Ontdek de kracht van onze samenwerking met onze partners. Wil je zien hoe onze innovatieve functies je bedrijf naar een hoger niveau tillen? Vraag nu een persoonlijke demonstratie aan via onderstaande knop.